2015. november 11., szerda

A bölcsész imája

Miatyánk, aki a Mennyekben vagy,
szenteltessék meg a Te neved,
jöjjön el a Te országod,
legyen meg a Te akaratod,
amint a Mennyben, úgy a
[tetszőleges nevű egyetem helye]-n is.
Mindennapi kávénkat add meg nekünk ma,
és bocsásd meg ketteseinket (még akkor is, ha
az már fél siker),
miképpen mi is megbocsátunk
a minket vizsgáztatóknak, pedálgépeknek
és hasonlóaknak,
és ne engedj a kocsma közelébe,
és/de* szabadíts meg a nikotin-függőségtől.
Mert Tiéd az egyetem, a kar, a szak,
mindörökké.
Amen.

Eszter

Megjegyz.1.: a fenti iromány stílusának ellenére a "szerző" hívő katolikus, ez ne tévesszen meg senkit.
Megjegyz.2.: alulról a negyedik sortól eltekintve gyakorlatilag mindent lehet rám is vonatkoztatni, de ha nem muszáj, akkor inkább hanyagoljuk.
*az eredeti szövegben de szerepel, szerintem viszont a tagmondat elejére jobban illene az és, végül kiegyeztem egy vagylagos megoldással. (ez az, magyar szakosok, essettek majd nekem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése