2015. december 19., szombat

Rizsázok itt össze-vissza No. 3

Annyira, de annyira nincs kedvem írni azt a ki**szott szemináriumi beadandót (igen, vizsgaidőszak elején még azzal bénázok, tudom, béna vagyok, meg hülye vagyok, lett volna rá időm, hogy megcsináljam, TISZTÁBAN VAGYOK AZZAL, HOGY EZT MOST BAROMIRA ELCSESZTEM, KÖSZÖNÖM miért is járok egyetemre), hogy még blogbejegyzést is inkább írok, csak azt ne kelljen.
Amúgy az egész hetem olyan volt, hogy még mindig hányingerem van az egésztől, most már elegem van, ma befejezem azt a szart, aztán huszonhetedikéig egy darab könyvet-elemzést-beadandót nem akarok látni.
(Hajnali háromra értem ma haza Balmazújvárosból, háromnegyed négykor feküdtem le, ma még lesz egy kórusos fellépésem és még nem mostam hajat se, az pedig alapfeltétele a jó közérzetemnek, úgyhogy kérlek, nézzétek el nekem, hogy egy hisztérika vagyok.)

Eszter

Ui.: Nade rinyaOFF. Megyek, befejezem azt az ótvar beadandót. Azután meg tökön szúrom magam, hogy nem voltam képes előbb megcsinálni. Csókacsalád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése